något negativt som skapar något positivt

Igår så får man reda på att en kille taffsar på sin brud. Första tanken jag ska hemsöka honom och få honom att aldrig göra en sån sak mot NÅGON brud överhuvudtaget igen. Men såklart så finns det alltid hinder, som gör så man inte får göra som man vill för man kan få konsikvenser i efterhand. Hade det inte varit för det så skulle jag lova dig att du inte hade kunnat gå igen. Men händer det en gång till ska jag lova att det inte finns något som hindrar mig. men nog snackat om det, det positiva i det negativa är att jag känner mig mer säker på att jag inte vill vara singel längre utan jag ÄLSKAR min flickvän ännu mer. Eftersom det fick mig att inse att jag kan lita på henne ännu mer. jaja nog med detta nu ska jag lämna och chilla med min bror(hoffe) här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0