Att bli från liten till stor

Imorn gör jag något väldigt speciellt, jag tar studenten.  UNDERBART! imorn ska det krögas och firas heeela dagen :D:D:D. Nu är det dags att lämna skolan efter 14 år . Ni kan inte förstå känslan om ni inte gjort det än asså, skönt! nu ska jag bara få tummen ur röven och hitta en utblidning som passar mig så jag kan utbilda mig och jobba som något jag verkligen själv vill. så GRATTIS på mig och alla andra som tar studenten i år.


FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja skit vilken känsla det måste vara att ta studenten. Asså det kommer vara något i mitt bästa liv när jag tar studenten. För fy fan på skolan asså. Men kommer säkert att sakna de sen :P Men ett jätte stort GRATTIS <3

2008-06-12 @ 19:41:25
URL: http://kiwwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0