Lång,dyr och förvirrande dag !

Dagen börjar såklart med skola som jag börjar med Programering B och sen blev det Svenska B som jag hade min sista redovisning i. Det gick väll sådär men vad gör man, men nu är det gjort iaf. Sen drog jag hem och tog det lilla lugna ett tag sen stack jag till Rasmus och spela lite poker. Det blev 100kr minus där, men vad gör man. Jag tror fan på ordspråket "Tur i kärlek, otur i spel". Helt seriöst, när jag hade tur i spel och vann en jävla massa pengar gick det så in i helvetets dåligt i kärlek. nu är det tvärtom! jaja snart kommer älskling och då ska jag mysa och gosa :). Så det finns iaf något positivt med denna dag! nu pallar jag inte skriva mer, PEYS OUT :D.


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt Reto att du har börjat skriva igen fortsätt med det också ;P Men det är ju bättre att ha tur i kärlek och ha otur med spel än tvärt om för man lever ett lyckligare liv då :P

2008-05-12 @ 22:01:25
URL: http://kiwwi.blogg.se
Postat av: Kusin,

Men vad gör man :D

2008-06-04 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0