Att tro det alltid kommer vara som förr.

Det finns personer som tror att allt kommer vara som förr, men så är det inte.  Medans tiden tickar så blir det förändring efter förändring.  Man kan inte bara inbilla sig att allt blir som förr när man väljer den väg man väljer.  Du väljer en väg, jag väljer en annan. Att allt ska vara som man vill händer endast i drömmar. Och fram tills nu är jag ingen drömmare längre, jag är en som tar det som det kommer. Att vara lika bra kompis med sitt ex som när man var tillsammans kommer ALDRIG att funka. För er som inte vet om det, vet det nu. I alla fall inte förräns man har kommit en bit på vägen och känner sig redo för lika bra vänskap som innan. Du säger jag är en i mängden, visst känn du så men du har fått säga hur du känner och ÄNTLIGEN har jag fått säga vad jag känner och då är det bara jag som gör fel enligt dig. Lev du i din drömvärld medans jag möter verkligheten. Att öppna sig gör jag inte ofta, men det finns stunder man gör det, även jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0