Vad egentligen kärlek innebär

Kärlek kan innebära många saker tex syskonkärlek, vänskapskärlek o.s.v. Men vad innebär egentligen riktig kärlek? är det något som bara kommer hela tiden? enligt mig, nej. Men vad jag har insett är att det finns många som tror att kärlek är när man t.ex. börjar gilla en person och man känner av känslor, man träffar en person och blir kär i första ögonkastet. Men nej detta är inte kärlek (enligt mig), det är bara början på kärlek. Att gilla någon innebär inte att man börjar blir kär i någon det innebär som det låter som, man börjar gilla någon. jag har insett en sak att kärlek är inte något man bara får sådär. Utan man utvecklar det från stegen tycka om, gilla, börjar bli kär och till slut så älskar man personen. Så orden Jag älskar dig har fått en helt ny innebörd för mig.

Kommentarer
Postat av: beccs

lite uppdatering snart? :D

2008-10-30 @ 14:25:54
URL: http://risellskan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0